czwartek, 6 marca 2014

Darmowe próbki perfum i kosmetyków firmy CHANEL o wartości ponad 50zł!



Witajcie! :) Która z was chce dostać paczkę z darmowymi próbkami perfum i kosmetyków od firmy CHANEL?! Właśnie dzisiaj odebrałam paczkę  i trudno jest mi ukryć radość gdy dowiedziałam się że ich wartość to ponad 50zł! Taka jest w sumie orientacyjna cena wszystkich próbek które otrzymałam. (zobaczcie: jedna próbka perfumy chanel coco mademoiselle za 16zł! http://allegro.pl/chanel-coco-mademoiselle-2ml-edp-probka-probki-i3396452059.html ) Spójrzcie co mi wysłali : 
Zdjęcia kosmetyków i perfum które były w paczce:
Jak otrzymać te próbki? Wystarczy wysłać do nich na email list napisany w wordzie, open office lub zwykłym notatniku. Całość musi być napisana w języku angielskim. Minusem niestety jest to że można zamówić tylko jedna paczkę na jeden adres. Natomiast jeśli ktoś od nas z rodziny lub znajomy mieszkają pod innym adresem niż my, to bez problemu można zamówić na ich dane. I w ten sposób cieszyć się z większej ilości kosmetyków :)  Zapewniam że wszystko jest legalne, i robią tak osoby które sprzedają te próbki na allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz